تبلیغات
  • کد نمایش افراد آنلاین
  • .:: روستای پیروز -پری::. - ترفندهایی طبیعی برای غلبه بر گرسنگی
    لطفا در بخش نظرات ،نظر و انتقاد خودتان را مطرح فرمائید
    حدیث موضوعی

    مرتبه
    تاریخ : پنجشنبه 14 خرداد 1394
    مریم سادات كاظمی:‌ تمایل به خوراكی یا به دلیل گرسنگی واقعی است و یا صرفا به خاطر لذت خوردن. از همین رو برای پیشگیری از افزایش وزن و پرخوری لازم است تا گرسنگی واقعی را بهتر بشناسیم. همچنین بعضی توصیه های طبیعی می تواند در این باره بسیار مفید باشند.
    ك لیوان آب
    به گزارش سرویس بهداشت و سلامت قدس آنلاین؛‌ نوشیدن یك لیوان آب شناخته شده ترین روش رفع گرسنگی است كه بسیار در دسترس و كم كالری است. آب با پركردن معده احساس سیری را در پی دارد. نوشیدن مرتب آب در طول روز احساس گرسنگی را در طولانی مدت كاهش می د هد. البته می توان چند قطره آب لیمو نیز به آب اضافه كرد كه بدون كالری و البته نیرو بخش است.
    میوه ها و سبزیجات
    گرچه آب روش مناسبی برای غلبه بر گرسنگی است اما نیازهای غذایی بدن را تامین نمی كند و اگر احساس گرسنگی بعد از 10 دقیقه همچنان ادامه داشت لازم است تا میان وعده ای میل شود.
    میوه ها و سبزیجات به عنوان خوراكی های سرشار از فیبر، آب را جذب می كنند و باعث تورم معده می شوند. سیب یكی از بهترین میوه ها برای رفع گرسنگی است كه كالری كمی دارد و به خاطر تورم در معده باعث ایجاد احساس سیری می شود. همراه داشتن مقداری میوه تازه برای جبران گرسنگی های جزئی در طول روز مفید است.
    تخم مرغ و لبینات
    اگر به دنبال غذایی هستید كه فورا احساس گرسنگی را برطرف كند، می توانید روی سفیده تخم مرغ حساب كنید. سفیده تخم مرغ به طور متوسط 14 كیلو كالری دارد و سرشار از پروتئین است. این در حالی است كه پروتئین ها احساس سیری را در پی دارند. شیر و ماست نیز همین تاثیر را دارند اما زرده تخم مرغ بسیار چرب است.



    طبقه بندی: سلامت، 
    نظر سنجی
    نظزتان درباره بنر جدید سایت چیست ؟




    امکانات سایت
    پیوند های روزانه
    تبادل بنر
    رهبری

    ریاست جمهوری

    رجانیوز

    دانشنامه قرانی